Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.
Vásárlás előtti kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet függöny webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne a regisztrálni akkor a kezdő oldalon tud a jobb felső sarokban a regisztráció gombra kattintva!
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheti rendelései állapotát.
- Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
- Értékelheti a megvásárolt termékeket.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
- Kedvenc termékek áttekintése és megosztása
Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?
Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.
Hogyan szállítanak?
Házhoz szállítást, az MPL által történik!
A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti.
Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg nem nyújtunk lehetőséget. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.
Van ingyenes szállítási lehetőség?
A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhoz szállítás díja 2 kg-ig 1500 – 2500 Ft- is lehet. Ez az összeget a termék mennyiség, nagysága ezekből adódóan a súlya határozza meg!
50 000-Ft felett a házhoz szállítási költség egész Magyarország területén ingyenes!
Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.
Minden van raktáron, amit a áruházban látok?
Sajnos nem. Amely termékünk mellett fel van tüntetve a darabszám az készletről szállítandó ill.amelyik pedig beszerzés alatt áll az mellett fel van tüntetve a szállítási idő!
Átlagos beszerzési idő szállítás előtt kb 10 – 20nap.
24-48 óra pedig a szállítási idő. A megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.
Az árak tartalmazzák az áfát?
Áraink bruttó árak 0% aam ( kata )
Kapok számlát a vásárlásról?
Természetesen igen. Minden vásárlásról számlát kap!
Nekünk is fontos a környezetünk védelme, ezért ha rendelkezésünkre áll e-mail cím akkor elektronikus számlát állítunk ki és küldjük a vásárlónak!Ha nincs megadva e-mail cím akkor papír alapú számlát állítunk ki, és ezt a csomagban fogja találni!
Van a termékekre jótállás?
Természetesen igen amit a törvény előír!Bővebben az ÁSZF – ben olvashat vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A részleteket lásd és webáruházunk ÁSZF-jében!
Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
- Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
- A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a Nyomonkövetési oldalon.
… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések
Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján fog kapni az MPL – től!
Mit jelent a várható szállítási idő?
A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e készleten, vagy meg kell nekünk is rendelni..
Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.
Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.
Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
Ha továbbra sem sikerül a kézbesítés akkor értesítőt dob be a futár a posta ládába amin fel van tüntetve,hogy melyik posta helyen tudja átvenni a rendelését!
10 napig itt díjmentesen megőrzik a csomagját!
Mennyi időbe telik a kiszállítás?
A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !
Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?
A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
A sérülésről ha van lehetősége fotót készítsen és ha van akkor jegyzőkönyvet csatolva küldje el hozzánk e-mailben!
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módokkal fizethetek?
Webáruházunkban három fizetési mód közül választhat. Előreutalás banki befizetés,átutalást. Utánvétet, vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetést.
Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?
Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.
Tudok fizetni bankkártyával?
Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat PayPal fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd vissza irányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén. További információ.
Vásárlás utáni kérdések
Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.
Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?
Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.
Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?
Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.
Mondhatok véleményt a termékről?
Igen. Rendszerünk 7 napon belül vélemény emlékeztetőt küld. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.
Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Folyamatosan látogasson el weboldalunkra ahol értesülhet legújabb akcióinkról, illetve Like-olja Facebook oldalunkat és kövessen az Instagramon is!
Ezeken az oldalakon folyamatosan tájékozódhat az aktuális akciókról!